iremxersoy Merhabalar tecrubeli anneler dun geceden beri bel agrisi adet sokulcekmis gbi agrilarim var haftam 38+4
Ccgdm iremxersoy bende burada bekleyim benimde öyle ağrılarım var 38 haftaligim geceden beri yoğun olmamak ile beraber belim kasigim ağrıyor gidiyor geliyor
BusRaa20 iremxersoy 31+4 deyim ve bende 2 gündür adet olacakmisim gibi kasıklarım ağrıyor çok kötü belimde ara ara ağrıyor yalanci sanci dedikleri şey olabilir diye düşünüyorum