Mihram06 ben o kadar çok ilaç kullandım ki enfeksiyondan dolayı azaldı geçmedi enfeksiyonum. Parolunda bir etkisini görmedim. Enfeksiyondan dolayı ateşim çıktı hastaneye gittim kendi doktoruma. zaten diğer doktorlar sadece parol öneriyor serum falan vermiyor. Kendi doktorum serum verdi antibiyotik verdi ve parol verdi 3 haftadır hastayım hala atlattım sayılamaz. Bünyesel bişey yoksa antibiyotik kadar etkili bi ilaç olamaz bence