533460 Kızlar aranızda sirt ustu düşen oldu mu? Doktoruma ulaşamıyorum, acil de kadın doğum uzmanı yok diye yakın özel hastaneye gidemedim yollar malum acik değil başına gelen oldu mu?
poncikveannesii 533460 düşme şekline şiddetine bağlı ben 29.haftda dışarıda karda yürürken çocuğun biri kayıyormş bacaklarıma şak diye çarptı sırt üstü düştüm belim iki büklüm oldu buranın acilinde kadın doğum yok evde bebeğin harektlerni takp ettim çok şükür hareketleri düzenliydi gitmedim
Nesliiiiiiiii 533460 sırt üstü değilde 8,9 merdivenden aşağıya yuvarlandım tepetaklak doktora gittim çok şükür bişey olmadı kanama olmadığı sürece sıkıntı yok doktorumda kese içinde kolay kolay bişey olmaz korkma demişti.
Tugceelanaz İlk gebeliğimde merdivenden popomun üstüne düşmüştüm son zamanlarımdı Çok korkmuştum ama bebek hareket edince gitmedim doktora Geçmiş olsun🥰
533460 Bende karda markete giderken soluma düştüm ki zlar sirt ustu ama sol tarafım ağırlıklı bildiğin yere uzandım kaygan zeminde 18 haftaya girdim henuz hareket hissetmiyorum o yüzden bebek hareketi de bakamıyorum kanama gelmedi endişe etme diye kendime telkinde bulunuyorum ama yine de yarın nasıl olacak bekliyorum Suzanne @Tugceelanaz @poncikveannesii
poncikveannesii 533460 tatlı birşryler ye soluna uzan bi.kıpırtı felan olur pıt diye o haftlrda yarın sağlk ocağı açıksa oraya git dooplerle baksınlar kalp atışına birde korkma bebeğin aminyon sıvısı onu herşeyden koruyor
seri4270 533460 bişey olmaz canım bende perde takarken düşmüştüm, kaç kat içerde ve suyun içinde bebek
533460 poncikveannesii ben bugüne kadar hiç kelebek çarpıntısı dedikleri şey var ya onu hissetmedim belki oldu hissetmedim belki de olmadi ilk gebeliğim yarın eve yürüme mesafesi bir özel hastane var küçük orada kadın doğumcu olacakmis ona gidicem insallah bir sey olmamistir😟
poncikveannesii 533460 içini ferah tut hiç birşey olmamıştır emin ol minikler sandığımızdan daha korunaklılar melekler koruyor onları ☺️
533460 poncikveannesii çok teşekkür ederim inşallah tüm evlatlarla birlikte benim evladımı da korusun rabbim
533460 Nesliiiiiiiii oyy çok geçmiş olsun çok şükür size ve bebeğinize bir sey olmamış, insallah benim yavrum da iyidir hareket hissetmediğim için kontrol edemiyorum o da beni endişelendiriyor 😔
Nesliiiiiiiii 533460 teşekkürler çok şükür olmadı.sizde ferah tutun içinizi Allahın izniyle bişey olmaz onlar korunaklı yerde☺️
533460 seri4270 insallah çok teşekkür ederim yüreğimi hafiflettiniz yarın sabah insallah görür ve içimi daha da rahat hissederim🙏