ecem11 hadi inşallah hayırlısıyla gebelik olur bende 7 sinde gördüm yumurtlama ama büyük ihtimalle 6 sının akşamında başladı yumurtlama ben 7 sinde saat 11 de testi yaptım pozitifti sonra gece değerlendirebildim 8 inde de çatlama oldu dün gecede mide yanmasından uyuyamadım inşallah gebeliktir 9 gün kaldı adetime🙏🏻