Çok sukur ikinci hamileliğim acaba beta ne kadar cıkıcak kese görünücek mi bebek var mı taramalar yapılınca risk var mı diye düşünmekten 20.haftaya geldim bile şimdi detaylı ultrason aklım da hayırlısı ile girip cıkalım tüm hamile arkadaşlarım rabbim sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin ❤️🤲😍