2 gündür sürekli kasılmalarım vardı ama sabahtan beri kasiklarima 5 6 dk arayla sancı giriyor ve git gide agrisi artıyor Yarın sabah sezeryanim var bu bebik dururmu suan hastaneye gidiyoruz Test vermek için nts ye acilden falan girebiliyoruz demi vallahi suan bisey düşünemiyorum