Bkyya
İnternetten baktım hatta şey yazmışlar işte evde kendiniz nasıl anlarsınız diye eğer o deliğe elinizi bastırıp ittirdiğinizde tekrar eski haline felan dönüyorsa büyük ihtimalle fıtığınız vardır uzman doktora danışın felan denmiş yani bilemiyorum sağlık ocaklarındaki hemşireler anlarmı çarşamba günü aşı için gidicem bi sormayı düşünüyorum