trr4457 benim de iki yumurtalığımda çikolata kistlerim var. Bana doktorlar sizinki gibi umut verici konuşmadı.1 sene deneyin olmazsa vakit kaybetmeden aşılama tüp bebek deneyin dediler. 1,5 sene denedik kendiliğinden olmadı. Sonra şehir hastanesine gittim aşılama için tam 8 ay beni oyaladılar. Bu ay dursun sonraki ay gel. Yok şu doktora danışmamız lazım sonraki ay gel diye diye en son beni çıldırttılar. Ağlayarak çıktım oradan bir daha da önünden geçmedim. Aşılama ile vakit kaybetmemeye karar verdik iyi bir doktor bulduk. Özelde direk tüp bebek tedavisine başladık. Doktorum zaten endometriozis uzmanı alanında çok iyiydi. Önce tedavi uyguladı kistleri baskıları, sonrada tüp bebek tedavisi. Çok şükür ilk denemede ikizlerime hamileyim 🥰 bu kist çok nankör. Kendinize biraz zaman verin kafanızdan atıp deneyin ama 1 seneyi geçtiyse vakit kaybetmeden tedaviye başlamak lazım bence. Çünkü yumurta kalitesini olumsuz etkiliyor ve amh değeri zaman geçtikçe düşüyor. Kendiliğinden hamile kalanlarda oluyor ama malesef ben o şanslılardan değildim.