Ozum12 anneyimmm42 14+6 yız 00 itibariyle 15 olucaz inşallah 🥰 görünüşte pek yok sadece tayt falan giyersem hafif belli oluyor
[silindi] Ozum12 Ya benim 11+3 ama kendimi 5 aylık gibi hissediyorum bunun %50 si gaz ve şişkinlik kalan kısmı göbek galiba bebişime yer kalmadı 🤓
Ozum12 [silindi] o haftalarda benimde öyleydi 😂iner kısa zamanda zaten aslında çoğu kişide dikkat ettim asıl hamile karnı 18 den sonra çıkıyor gibi 🤩
[silindi] Ozum12 O sanırım her vücutta değişkenlik gösteriyor ama şu şişkinlik inmeli karnım patlayacak gibi bebeğime yer kalmadı 😂😂