Epelinkiran bende uyuşturucu spray aldım. Eczacı bayan tavsiye etmedi ama 1-2 seferlik bişey olmaz dedi. Hiç kullanmadım daha, artık 39 haftalık olucaz bir defa yaptırırım bişey olmaz diye düşündüm zaten hamileliğin sonuna geldim artık. Bu zamana kadar lazere başlicam diye jilete vurdum ama artık bende ulaşamıyorum ve her 2-3 günde bir almak gerekiyor. Sancım başlar alamam öylece doğuma giderim diye bu defa ağda istiyorum..