Esra33-34 Ayse476 bunu doktorunuzla görusmenız gerek biraz düşük riskim var dıye progestan kullanıyorum ve kan sulandırıcı önerılmedı bana. Kişiden kişiye değişen durum bu
Nurayca Ayse476 Ben 2 defa covid oldum gebeliğin süresince doktorumun önerisi ile 2 defa 10 tane oksapar iğne kullandım.
Ayse476 Esra33-34 benimde riskim var bende kullanıyorum progestanı. Bir doktor kan sulandırıcı kullan dedi diğeri kullanma dedi bana da
Esra33-34 Ayse476 yaptırdım pıhtılaşma cıktı kan sulandırıcı kullanmam yasak oldugu ıcın bolbol su meyve suyu soda ayran iç dedı hanı sudan miden bulanıyorsa. Bol su tüketıyorum C vıtamın takvıyesı verdı sadece.. bolbol meyve tüketiyorum
Ayse476 Esra33-34 normal kan değerlerine bakılırken ona da bakılıyor mu yoksa ekstra bir test mi yaptırmak gerekiyor
Esra33-34 Ayse476 komple kan tahlılımın ıcıne eklemıs doktorum canım. Siz yınede hatırlatın ıstersenız ama genelde bakıyolar