Mrvll Genel anlamda nasıl gidiyor, ne hissediyorsunuz doğum şekliniz belli mi hastane çantanız hazır mı güzel anneler ? 37+0 oldum ben. İlk gebeliğim. Ağrı sancı kasılma hiç yok herhangi bir belirti. Hiç doğum yakınmış gibi hissetmiyorum kendimde. Karnım da baya yukarıda. 37+5 de kontrol var, belki çatı muayenesi yapılır doğum şekline karar verilir büyük ihtimal.
AsliEsila Mrvll 37+4 olduk çarşamba günü sezeryan olcam çok heyecanlıyım her şeyimiz hazır artık minik bebişimizi bekliyoruz sadece iyice ağırlaştım günlük işlerimi bile yapamıyorum 😅 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallahh 💜
Rukiye_korkmaz Mrvll 37+2 olduk şuan için herhangi bir sıkıntı yok arada kasılmalarım oluyor ama bebeğimin gelesi yok gibi sancım olmuyor doğuma yönelik hiçbir belirti yok 40ı çıkarıcam galiba ben de önümüzdeki cuma çatı muayenesi olucam tam 38. Haftama denk geliyor. Doğum çantasını hazırladım sayılır birkaç eksiğim var onları da koyup kapatırım bu hafta 🥰🥰
Hayallerim95 Mrvll bende 37 yim haftaya Perşembe günü Çatı muayenesi yapıp doğum şekline karar vericez iyice ağırlaştım zaten ama ağrım sızım hiç bişey yok 😅
balbebek412 Mrvll bende 37 haftalik oldum, kasik agrilarim, bacak, kalca agrilarim oluyor. Birde odemim hoc yoktu son 3-4 gundur ayaklarim cok sis oyle ki corap izi oluyor, ice gomuluyor resmen. Sizinde oyle mi?
Mrvll AsliEsila sağlıkla kucağıniza alın inşallah 💙🙏 ben masallah iyiyim ya agirlastim diyemem, karnım 30 dan sonra çıktı haftama göre küçük ondan sanırım. Hareketlerim olumsuz etkilenmedi daha. Bebiş de 35. Haftada doğum pozisyonu aldı. İnşallah bizim de en yakın zamanda belli olur sizin gibi doğum seklimize 🐣
Mrvll balbebek412 58 den 71 e çıktım kilo olarak ama ödemim olmadı yok yani olduysa da hissetmiyorum hiç. Bünye meselesi bence. Su ben içemiyorum ayrıca tuzdan da kismadim hiç. Bol su için inşallah geçer az kaldı sürecimiz zaten.
balbebek412 Mrvll evet kesinlikle bunyeden bunyeye degisiyor. Ya ben cok salamura peynir tuketiyorum o da cok tuzlu acaba o mu yapiyor, bilemiyorum ki ☹️ saglikla atlatalim bu gunleri ve saglikla gelsin bebeklerimiz insallah ♥️
pilates_egitmeni_anneadayi Mrvll ben 38.0 haftada çayı muayenesine gittim ve suyum tamamen bitmiş hemen hastaneye yatış yapalım dedi ve o gün normal doğum yaptım . Ama ne nişanım geldi ne suyum geldi hiç bir belirtim yoktu suni sancı verdiler epidural ile doğurdum .
Mrvll pilates_egitmeni_anneadayi masallah normal olmuş birde. Demek ki bir anda olabiliyor her şey. Hayırlı olsun bebişinizle güzel günler geçirin darısı bize 🙏💙
Hayallerim95 pilates_egitmeni_anneadayi epidurallğ normal doğumu önerirmisiniz acaba ağrı cektiniz mi hiç ☺️
pilates_egitmeni_anneadayi Hayallerim95 ben neredeyse hiç ağrı çekmedim kesinlikle öneririm . Ama epidural yaptırmadan doğum yapanda çok sizin ağrı eşiğinize göre karar verebilirsiniz .
Liiiiii Mrvll 37 deyim benim sadece idrar yaparken zorlanıyorum sanki ordaymıs gibi geliyor baş geliş pozisyonun da bekliyoruz bakalım
Yasecer 38 olduk çarşamba sezeryan doğuma giricem kızlar dua edin☺️ Şekerden dolayı bebek hızlı büyüyor kilosu boyu fazla o yüzden beklemeyelim dedi doktorum çıkınca yazarım size tecrübelerimi😂hepinize hayırlı doğumlar inşallah
Mrvll Yasecer size de hayırlı doğumlar dileriz, Allah yardımcıniz olsun sağlıcakla gelsin bebiş inşallah 💙🙏🐥🌼