191084 Benim doktorum emin olmadan organları tam oluşmadan asla tahmin bile yapmadı 16. Haftadan sonra söylüyorum dedi ve bekledik 17. Haftam da öğrendik ve değişmedi ,Evet burda doktorlarında hatası var haftası o kadar küçükken söylememesi gerek tahmin de bulunması bile gereksiz ama burda kişininde hatası var çok görüyorum Happy momda da dışarda da 12. Hafta da hemen öğrenmek istiyorlar ee zaten o zaman oluşmaya başlıyo yeni yeni tahmin istiyorlar sonra doktor yanıldı oluyo çok sabırsız olmamak gerek ilk gebelik hepsi dahil heyecanlı oluyor insan anlıyorum ama elinde sonunda öğrencez zaten kız veya erkek farketmiyor sonuçta beklemek lazım o yüzden, burda 7 haftalık ultrason görüntüsünü Atan görüyorum Ya nedir cinsiyeti diye 😂😂😂😂 gerçekten çok gülüyorum kız veya erkek be farkeder kardeşim bi sabır ya 🙃