Benim de 16 mart uykularım çok düzensiz sabahın köründe uyanıyorum gece uyuyamıyorum sancı deseniz pek yok ,en son kontrol de bebek kanala girmemişti şuan durum ne onu da bilemiyorum doktor da 16 mart sancin olsa veya olmazsa da fark etmez kesin gel dedi ben de suni sancidan çok korkuyorum 😔🤰