Srdm aynen öyle herkesin gebeliği farklı geçiyor hani belirtiler olsun bünye meselesi olsun yerleşme kanaması olsun herşey farklı bazılarında aynı nişan gibi leke geliyor hani bende dediğim gibi adet gibi geçirdim 3 gün sürdü 1 gnde 2 paket Pet harcıyordum.