Merhabalar kızlar ben 35.haftamda devlette doktora gittim doktor bebeğin yan duruor yani ayakları sağ tarafımda başı sol tarafımda. 40 haftaya kadar bekleriz dönmez ise sezeryan olacaksın dedi (hastaneye gitmeden bir gün öncede rüyamda bebegimin ayakları doktorun dediği gibi sağ tarafımdaydı dışarı doğru çıkıyordu i öyle diyince çok şaşırdım) sizler içerisinde veya yakinlarinizda benimle aynı durumda olan varmi donermi yoksa böyle mi kalır ?