O16fk 35 hafta 2 günlük gebeyim kan sulandırıcı kullanıyorum. (Aspirini 10 gün önce bıraktım.) 10 gün önce ki ölçüm ile şimdi di ölçüm değişmemiş durumda fl kısalığı 3 haftayı buldu. Aspirini bıraktıktan sonra böyle birseyin olması tesadüf mü? Kısacası; 10 gün içinde bebekte gelişim olmamış Başına böyle bir durum gelen var mı?
Bebiscann O16fk canım gelişimi yoksa niçin almıyorlar, çocuğa bişey olmadan alınsın bence, en fazla 1 hafta kuvezde kalır ve yanına gelir canım, doktorlar ne diyor 😊
hemsiree O16fk anne karnındaki bebeğin kilo alımı durmuşsa size ona kilo aldıracak besinleri söyleyeyim onları tüketin 1 hafta sonra farkı göreceksiniz. muz (günde 2 tane yerseniz iyi olur) kaşar peyniri kuruyemiş (özellikle ceviz) yumurta süt avokado
AsliEsila O16fk aspirin kanı sulandırdığı için anneden bebeğe kan akışı daha iyi oluyo bu da daha iyi beslenmesine sebep olur etkisi olabilir tabiki ama bu haftalardan sonra aspirin kesiliyor riskli olduğu için doktorunuz bi açıklama yapmadı mı nedeniyle ilgili
O16fk hemsiree teşekkür ederim ancak gebelik şekerim var muz vs fazla yiyemiyorum. Zaten bende hiç kilo almamışım. Beslenmeye dikkat etsem zayıf oluyorum. Etmesem şekerim yükseliyor.
O16fk AsliEsila . Bebeği erken almak gibi bir niyetim şimdilik yok. Ama nst doppler ve gelişimi yönünden haftalık takip etmek daha sağlıklı olacaktır diye haftalık çağırıyorum. Şimdilik belirttiğim parametreler gayet iyi. Sonuç olarak aspirin başlama, ve eğer bebek hareketlerinde bir azalma olmaz ise bu süreçte haftalık kontrole gel yeterli. 👍 Doktorum bunu söyledi.