Aslangns Kızlar şuan 33+5 sezaryen olucam 37 yada 38. Haftamda şuan çanta hazırlamak için erkenmi Yada diyorum odasına valizimi açayım aklıma geldikçe ekleyeyimmi unutmak istemiyorum hiç birşeyi 🤔
Mrv1007 Aslangns bence fırsatın varken hazırla ben 35’e bırakmıstım zorlandım ya eğil kalk yıka ütüle derken ki annemle ablam sağolsunlar yardımcı oldular onlarla hazırladık. Hazırla aklından cıksın 💕
Gzmnrayd Aslangns Erkenden hazirlamak her zaman kazandirir. Hem bugun almadigin hersey yarin daha pahali .hem daha dusunurek rahat rahat hazrlarsin
Aslangns Gzmnrayd Mrv1007 Benimde annem sağolsun hepsini yıkadı ütüledi Bir valize koymak kaldı emziği falan kaynatıcam birde bezi falan gelmedi şimdi zor geliyor haftalar geçtikce daha zor oluyor bende erken olsa bile hazırlayayım diyorum kafam rahat olur