Kızlar dün gece sağ tarafıma yatamadım, ağrılar yoğunlaşınca doktora gittim. Gebeliğe bağlı sağ böbrekte büyüme varmış. 21.haftadayım, ikizlere hamileyim ve böbreğim 16 mm olmuş. Şu an katater takmaya gerek yok ama ürolojiye de düzenli gitmen gerek dendi. Yarın gideceğim zaten ama sizlere de sormak istedim, bu durumla karşılaşanlar yazabilir mi? Neler yaptınız bu süreçte?