Kızlar selam, 27+2 haftalık gebeyim. Bebeğimin suyunda artış tespit edildi ve hastaneye yatışım yapıldı. Şeker ve tansiyon takibim yapılıyor. Hastanede diyet yediğim için şeker normale döndü. Ama normalde tatlı vs çok yiyordum. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı, neler oldu?