Arkadaslar nisanda dogumum var ve bebegime giysi olarak ne almam gerek bilemiyorum 1 tane 10 lu hastane çıkışı 4 uzun kollu zıbın 3 alt üst takım 2 ayaklı tulum 2 alt pijama ve 1 gecelik aldım bunların yanına başka neler eklemem gerek lütfen yardımmmm