irmmdgnn ben test yapmıcam çünkü çok üzülüyorum negatif gördükçe adeti bekleyeceğim. Siz yaptınız mı test. Benim bulantım geçti bir yanma gibi oluyor sabah aç karna sadece ama o havalar soğuk belki de üşüttüm. Ama son günlerde bariz kabızlığım başladı aslında beslenmem normal. Kasık ağrım da öyle arada bir sağdan bir soldan vuruyor. Benim adetim de ağrılı olmaz hiç o yüzden bunda da belirgin bir ağrı var diyemem öyle bir his sadece