Aysegulccc Kızlar inanıyor musunuz buna ? Doğruluk payı var mı? Hiç yapıp doğru çıkan oldu mu? Merak ettim baktım bende kız çıktı. Henüz belli değil cinsiyet tabii çok merak ediyorum 😂
bebisveannesiiii Aysegulccc Bende inanmıyorum ama başlarda çok merak ettiğim için bakmıştım kız çıkmıştı ama cinsiyetimiz erkek doğru çıkanlarınki tamamen tesadüf bence
superstar_00 Aysegulccc Bende erkek cıktı doktorum 13.haftada erkek dedi bu kadar belirgin pipi sonradan değişmez dedi 16.haftada kız dedi😂
Birgul Aysegulccc bende de kız çıkmıştı, kızım oldu ama bence tabiki doğruluk payı nedir bilinmez tesadüf de olmuş olabilir 😀
Ipekcntrk Aysegulccc ben baktrdım kız çıkmıştı hatta doğum harıtama bile baktırdım kiz çıktı ama doktor kesın erkek dedi 😂
benito Aysegulccc bebeği öğrenir öğrenmez baktım, erkek çıktı 😅 kimi arkadaşlarımınki tutmuş kimininki tutmamış. Zaten %50 şansımız var 😇
ElfErk Aysegulccc yani tutma şansı yüzde 50 olunca yüksek oluo😂 ama ben de tutmadı erkek yaziodu hepsinde kızım olucak.. kan yenileme testi tuttu ben de :)