hazald öncelikle çok geçmiş olsun. Bende 8.haftadayım, ve covid testim pozitif çıktı. 5.günündeyim şu anda, grip gibi atlatıyorum. Doktorum banada 10 gün boyunca coraspirin kullanmamı söyledi. Onun haricinde ballı süt içtim, meyve çok tükettim, limon bal ve ılık su ile günde bir bardak içtim. Siz yine bi doktorunuza sorun isterseniz.Zaten kullandığım bi vitamin ilacı vardı onun yeterli olduğunu söyledi doktorum. Ve doktorum dediği korkma ve üzülme bebeğe herhangi bi zararı olmuyor. Sizde içinizi ferah tutun, sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım bebeklerimizi. 🙏🏻🙏🏻