Cansugamze_ Kızlar yarın ikili test için özel hastaneye gidicem 13+5 oluyorum doktorum cinsiyet tahmininde bulunabilir mi sizce ya da görür mü bu haftalarda öğrenen var mı 🥺🧡 Bide test için geç kalmamışımdır değil mi 😟😂
Tugba3444 Bana da ilk o haftalarda net erkek dediler ama kızmış 😀 cinsiyeti net bu deseler bile değişebilir bilgin olsun canım