mucize24_ canım yumurta akı gibi genelde bende yumurtlama ovulasyon döneminin başında sonunda vs olurdu. Bu ay gebe kaldım ve akışkan değil tam aksine inanilmaz yoğun kremsi şekilde idi sanki adet kanamasi gibi akıntım oluyo fazlaca azalmaya basladi tabide. Bence adetinin geçmesini bekle , öyle çok göz yaşı döktüm ki en ufak belirtiyi bebek sandım. Geçen ay hsg cekinmistim tüp bebek için bu ay hamile kaldım tüp bebeğe gerek kalmadan Allah’tan ümit kesilmez. Kimsenin kucağı boş kalmaz inşallah rabbim en hayırlısı ile tez zamanda nasip etsin🙏🏻🧡🌸