O-NUR Bugün 15+0 sıfır olduk🥰 doktor kontrole gittiğimiz de organ taraması dedi gelecek hafta. Organ taraması 3 Lü 4 lü taramalar mı ? Yoksa onlardan ayrı bir şey mi ? Birde nasıl yapılıyor bu organ taraması bilen var mı kızlar ☺️
gamzenurbozdere O-NUR yaptırmadım bılmıyorum daha o aşamaya gelmdik ama organ taraması 20.23 hafta arası yapılıyor dıye bılıyorum organ taramasıda ultrosonla yapılıyordur netten bi araştır 16. Haftada 3 lü test yapılıyor canım