Nsbe12 Kizlar dun doktora gittm bi dikisimin tutmadgni soyledi. Kren falan yazdi tutmazsa snra gel yeniden caresine bkcaz dedi. War mi byle bsey yasayan.
Gokcin Nsbe12 canım sende mi 7gun sonra kontrole gittin bide parmakla içe baktimi bende korkudan gidemiyorum hafif kokulu akıntı geldi bende de yarın gidicem mecburen .doğumda çok canım yandı korkuttular baya 😔
Nsbe12 mercimek1994 canim cok aciyo. Ya kapanmazsa diye odum kopuyor. Yeniden dikis atilir mi acaba snrasnda 😣
mercimek1994 Nsbe12 ilaçlarını kullan Bi bakalım canım doktorlar daha iyi bilir ama tekrar dikiş atılsa bile geçecek inş bu durumlar