Gulsah_13 Merhaba 27+3 oldum 2 gündür bebeğimin hareketlerini eskisi gibi kuvvetli hissedemiyorum normal mi
babygeldi Hiç hissetmemen sıkıntı ama yavaşta olsa hissediyorsan sorun yoktur ara ara böyle yavaşlayıp sonra gümbür gümbür geliyolar merak etme😅