Kızlar ilk gebeliğim ve bana bu konuda yardım edecek kimse yok yakınında . 27 haftalık hamileyim. Doktorum bebek uzun ve haftasına göre kilosu iyi dedi. Bir şey alıyorum yenidoğan alma olmaz diyorlar . Neyden kaç tane almam gerektiğini bile bilmiyorum. Kaç tane zıbın, kaç tane tulum ? Bana yardımcı olabilir misiniz ? Şimdilik görüp beğendiğim şeyleri alıyorum ama .