Asyarslan60 Merhaba kızlar Femera+çatlatma iğnesi 13. Gün bugün kan ver dedi doktorum bugün ama yarına kaldı elimde ovulasyon testi vardı yaptım. İğne etkisi kalmamıştır diye düşünüyorum gebelik öğrenen var mı lh testi ile yardımcı olur musunuz ? https://resimyukle.io/r/90WLbeWH7F
nursanyildiz Asyarslan60 Asyarslan60 ovulasyon testi mi bu bende aynı durumdayım kan vermem lazım veremedim hava şartlarından dolayı
s_sila Asyarslan60 kuzum benim de 2 gun var ovu testi koyu cikti ama tekrar yumurtlama mi bilmiyorum ya😥
Habus Asyarslan60 ben ovulasyon testi işe öğrenmiştim koyulaşmaya başlamıştı çatlamadan 11. Günden sonra ve şef arda 4 gün hep koyu olunca gebelik testi yapmıştım yani evet olabilir ama ikinci bir yumurtlama da olabilir 🙏
TURNAA Asyarslan60 merhabalar canım testin baya koyu çıkmış gebelik testi yapma imkanın olursa onu yap bende iğnenin 13.gunu kaset testle öğrendim
Asel6501 Arkadaşlar vanda özel Akdamar hastanesinde aşılama fiyatlarını ve doğum ücretlerini bilen var mı
s_sila Habus yaa benim de 2 gun var yine koyu cikti seffaf akinti da var yumurtlama belirtisi degil mi
s_sila Asyarslan60 yok kullanmadim 2 ay once kurtaj oldum ilk adet oldu bitti yumurtlama gordum simdi 2 gun var yine koyu tekrar 🙁
Asyarslan60 TURNAA yaaa canım ayyy sanada yazacaktım aklımdaydın Bugün pazar kan veremem ama akşam test alıp yapıcam kuzum sabah
TURNAA Asyarslan60 inşallah canım bende merakla bekliyorum ovulasyon testinde koyu çıkmış hayırlı haberlerini bekliyorum 😊💖🌺