Merhaba bende 32 yıllık hastayım. Benim de nöbetlerim ağır. Şuan 13. Haftadayım. Nöbet geçirmedim ama sanırım gece bayıldığım zamanlar oldu. Çünkü ertesi gün nöbet sonrası vücut ağrıları yaşadım. Korkuyorum doğruyu söylemek gerekirse. Gebelikte nöbet geçirdiğiniz zaman nasıl bir yol izlediniz? Umarım herşey güzel sonuçlanır sizin için de benim için de 🙏🙏🙏