1oguzannesi Doğuramadık hala kızlar 😂 Son durumlarınız nasıl . Benim ne ağrım ne açılmam hiç birseyim yok . Bebeğimin kafası 2 hafta önde gidiyor büyük diye doğurmaktan da korkuyorum zaten 😂
Yigit_Aras9 1oguzannesi o sancı ansıızn beklenmedik anda kapını çalacak hazırlıksız yakalanacaksn 😈😈😈 hiç. Merk etme takma kafana😂😂😂😂
Hayalimdekiseruven 1oguzannesi 39+4 düzensiz sancılar uykusuz geceler ve agrilarrrrrr….. Artık doğurmak istiyorumm
Gagi 1oguzannesi 40+1 oldum gelen giden yok. Yarın sezeryanla alacaktı doktor ama grip oldum 🤦♀️🤦♀️ şimdi ne yapacağız bilmiyorum. Doktora mesaj attım cevap bekliyorum. Ay hiç sezeryan olmak istemiyorum zaten. Doktor bu bebek normal gelmez diyor . 2. Bebem bu. Ilki ne kadar hızlı olmuştu tam 40 +0 da dogmustu
1oguzannesi Yigit_Aras9 bende ondan korkuyorum zaten acaba ne zaman gelecek ne halt yicem diye kara kara düşünüyorum valla 😂
Aslangns Hayalimdekiseruven bir yazı okumuştum “dayan bu kötü günlere,daha kötü günler seni bekliyor”😅
1oguzannesi Gagi covid testi yapılır büyük ihtimalle negatif çıkarsa alırlar sezeryane diye düşünüyorum grip engel olmaz ki 🙄
Gagi 1oguzannesi covid testi verdim bende az önce. Gripken bebeği korumak zor oluyor. Oğlum da doğduğunda grip olmuştum. Ay maskeyle emzirmek etmek ne kadar zordu. Gerçi maskeye alıştık artık 😂 2 yıldır hayatımızın bir parçası oldu