Biroglanannesiii Edosca Benim küçük bir kızım geliyor inşallah hayırlısıyla ama oğlum olsaydı ben Aras veya Araf’ı çok düşündüm eşimle birlikte düşündüğümüzde de josef Demiştik canım
Filiz123465 İlk oğlum yiğit kısmetse doğacak olan da yağız olacak ama enes umut eren isimleri de düşündüğümüz isimlerdi
Dilarayldrmm Biz de Aras koyuyoruz. Ama aklımdakileri söyleyeyim. Demir, Arhan, Pamir, Barlas, Doruk, Dora, Kayra, Uraz, Kuzey, Alkın, Batın, Altay 🥰 Bunlar arasından seçtik 😌