donmezzderya 10 30 ta burda ol dedi doktor suni sancı ile olcak inşallah kendiliğinden gelsin sancım bugün biraz car ama bakalım 🥰
eezgitturk donmezzderya kaçıncı haftandasın canım? Doğum gerçekleşti mi ? Ne alemlerdesin 😂 bende doğurayım artık yarın 38e giriyorum normal bekliyoruz nstde sancı çıkıyor ama doğum başlayacak türden değil