Eda_Esen doktora haber verdiğimde genellikle havlu bas diyor. İlk gebeliğim de bebeğimin kalbi durmuştu bunda panikliyorum ufak bişi olduğunda yazıyorum sağlık sonuçta geçen hafta zehirlenip gitmiştim doktor sanki benden bıkmış gibi bu böyle olmicak yatıralım gibisinden dedi herzaman gittiğim için 😔