Gzmmmmmm11 Sizin biraz fazla gitmiş gibi ödem dışında,doktoruna sormadınız mı ? benim bebeğim de 3045 kg doğdu 3 gün sonra kontrole gittik 2950 kgdu doktor normal dedi bide 10 güne doğduğu kiloya gelmesi gerekiyor onun dışında sorun yok dedi bizde sarılık riski vardı ben sütüm gelene kadar 3 gün her emzirdikten sonra mama verdim şimdi kilomuz düzeldi çok şükür