Perilisa bende bende bacım sıyırcam artık az kaldı öyle özledim ki rahat rahat yaşamayı… esneyip,bi sigara yakıp mide bulantısı olmadan yanması olmadan şöylee kar manzarasına dalıp gideyim istiyorum. Valla varlığıda zor yokluğuda çok zor. Allah bi an önce sağ salim bebeklerimizi kucağımıza versin de başka dileğim yokk