2105_iyiki Arkadaşlar 3 4 gündür şiddetli karın kaşıntısı yaşıyorum ama sadece karnımda bu kaşıntı kuruluktan desem kremdir yagdır kullanıyorum aöa dayanılmaz bi hale geldi çarşamba günüde dogumum var
35CD35 2105_iyiki cok scak dus aldigin zamnda yapiyorbyada kullndigin yag veya kremlerdende oluyor olbilir catlagin varsa oda yapiyordur canm
Biranneadayi89 2105_iyiki vucut catlaklari kasinti yapiyor canm ve de catlayacagi zaman zeytinyag kantaron yagi e vitaminj falan sür
2105_iyiki 35CD35 dogumu tetikler diye ılık duş aşıyorum birde bebe yağı kullanıyorum sadece ama dayankmaz hal aldı artk
35CD35 2105_iyiki 39+4benim de oluyo kasinti catlklardan dolyi aci da veryo yapck bisey yok sanirim kasimamaya dikkat et
BTB Benim de öyle olmuştu hatta kaşımaktn iyice yırtılmıştı. Doktora madecassol krem verdi bir de alerji ilacı verdi biraz rahatladım.
2105_iyiki BTB bebe yagı madecassol sürdüö dünden beri biraz hafifledi ara ara atak gibi şiddetli geliyor çarşambada dogumum yoksa gderdm doktorada
Alini Ya bu kaşıntı bendede var hayat kalitem düştü uyuz gibi her yerde kaşınıyorum göbeğime neler oluyor anlamıyorum
2105_iyiki Biranneadayi89 kantaron yagım var el yapımı dün sürdüm biraz rahatlattı ama bazen tuttumu tutuyor bazen alerji gibi artl kantaron madecassol bebe yagı ne buldysam 😊