caghan_annesi Haftaya girdik bu sabahtan beri şiddetli bel ağrısı ve karın kasık ağrısı yaşıyorum girip çıkan sancılar değil sürekli devam eden bir ağrı ama çoğalmaya başladı bebek çok hareketlendi ve bebek şuana kadar 3 hafta önden gidiyo doğum belirtisi olabilir mi nolur bi yardım edin🥺
35CD35 caghan_annesi 3hafta önden gidiyorsa olabilir canim doktora git bi baktir icin qnca öyle rahat eder burda cok zor ne desek olmaz da yanlis yönlendirmeyelim stres yapma al esini doktora git
Sumiire caghan_annesi bende acemiyim başıma gelmedi ama ılık duş al diyolar burdakileer genelde o zamanda gecmiyosa bi doktora gidersin nstye baglayıp sancı olup olmadığına bakarlar
caghan_annesi 35CD35 efham mı yapıyorum acaba gitmesem geçer mi diye bekliyorum ama geçmiyo sonum doktor gibi görünüyo dışarda da kar dolu gitsek araba da çıkmıycaaak 😓😓😵💫😵💫
Busra_06 caghan_annesi bence doktora gitmelisin canım çünkü bu his genelde sancıdan kaynaklı olur. Sancı ve ağrıyı karıştırabilirsin..
35CD35 caghan_annesi insallh korkulacak bisey yoktur allh yardimcin olsun canim allh hayrli dogum nasip etsin🙏
Busra_06 caghan_annesi rica ederim toparlarsın inşallah.. bi ılık duş al dikkatini dağıt ılık süt iyi gelir hem sana hem bebeğine.. Allah şifa versin
caghan_annesi Sumiire onu da deniyim yoksa bu araba bu karda çıkmaz bide ambulans falan uğraşırız heralde ne zormuş bu kışta hamile olmak aşırı korku sardı şu ağrıyı çekincee😩
Sumiire caghan_annesi sakin ol panik yapma eğer özel hastaneyse doktoruna msj at yada hastaneyi ara orda nöbetci doktora anlat durumunu o seni yönlendirir Allah’ın izniyle bişey olmaz eğer normal kasılmaysa stresten daha cok hssedersin
Ecoli28 Çok geçmiş olsun , bol su içip dinlenin ılık duş da iyi gelir, ama dayanılamayacak gibi olursa ağrılar doktora gitmenizde fayda var
caghan_annesi Sumiire tamam canım ben bi en iyisi hastaneyi arıyım nasıl yönlendirirse ona göre hareket ediyim