Aslında çok pozitif normla doğumum gerçekleşiyordu ta ki bizim oğlan kakasını yapana kadar 🤗 bugün saat 1 gibi nişanım geldi daha sonra 1 saatte bir sancım gelmeye başladı akşama doğru yarım saate inince doktora gidelim dedim eşime. Geldik nst te bağlandım sancım çıkmadı ebe eliyle muyane etti 1 cm açıklık var dedi.Doktorum geldi 1 saat sonra ultrason la bakıldı daha sonra muyane yaptı 3 cm olmuş açıklık hemen üstüm değiştirildi yatisim yapıldı 5 cm kadar açıklığın oldu suyum patladı ve yukarda dediğim gibi oğlan kakasını yaptı acil sezeryana alındım genel anestezi oldum tamamen bayılttılar ağrım tabiki oldu ama öyle çok abartilcak kadar değil kendimi hep normal doğuma hazırladım kendimi sezeryan hiç düşünmüyordum öyle korkulcak kadar değilmiş şükür oğlumu aldım kucağıma 💙💙