Bebegmibkliyrm Bosiiiii benimki 18 haftalikken kilir kilir ediodu. Canim 26 haftaya kadar hissetmezseniz doktorlar gelin diyor. İcin rahat etmezse bi doktora git tekrar
tatlitelasim1 Bosiiiii ilk gebeliğinizse geç hissetmeniz normal.Sürekli sola yatın.Bebişler anne sol tarafa yattıgında hareketlenirler