Pinarzclk Kızlar merhaba doğumdan sonra hastanede kullanmak için pijama takımı bulamıyorum ,yardımcı olur musunuz link falan kg:89
SenaDerin Pinarzclk ben bugün suwen in vitrininde çok güzel yarım kollu bi pijama takımı gördüm direk aklımda doğumda iyi olur geldi bakabilirsiniz bence fiyatını bilmiyorum
Gurbetkusu_43 Pinarzclk Bu tarz takımlar al canım çok kullanışlı oluyor. Eve gelince de çok rahat giyersin. Ben çok memnun kaldım. İkinci doğumum olacak bunda da bu tarz şeyler götürcem yanımda.
Beyzan738 Pinarzclk kuzm bende 90 kusurum lohusa takımlar fiyatlar uçmuş fiyatta bende normal pijama takımı aldm sende öle normal pijama takımı al sonrasindada giyersin çarşıda flan var 70 80 e Bende Kayseri’de yasyorum 70 tlye altlı üstlü takım aldm çok sade normal pijama takımı
Busra_06 https://ty.gl/ryfevinsf5 Bende hala karar veremedim hep çok süslü dantelli şeyler var.. Buna bi bak istersen
yenihamiscik45 Nazlimom merhaba memnun kaldınız mı kumaşı nasıl bende düşünüyorum oradan ama kararsız kaldım
Gurbetkusu_43 anonymous Bu tarz önü düğmeli elbiseler güzel ve emzirme açısından kolay olur. Yine de karar sizin 😊🌸
Eymen_Enis_Ser Ezozo olur canım benim ben ilk doğumumu mayısta yaptım uzun kolluydu benim ama inceydi
Elfsdakya https://ty.gl/886skojuyr https://ty.gl/4ul5rns9mi Ben bu ay doğum yapacağım bu ikisini aldım üşürsem kadifeyi yanarsam beyazı giyerim diye 😅 beyazın emzirme özelliği var çok rahat üstümde yok gibi
Nazlimom yenihamiscik45 beyaz istemiştim bende sanki beyazı biraz grimsi gibi geldi yıkadım ütüledim kumaşı güzel zaten hastanede giyeceğim bi defalık başka yerlere baktım pahalıydı burası denk geldi
Gurbetkusu_43 yenihamiscik45 yoo hayır pijama takımlarınız da olur. Gecelik şart değil ki. Normal alt üst pijama takımları daha rahat aslında 😊
yenihamiscik45 Nazlimom aynen bende öyle düşünüyorum hastanede giyilecek sadece yha 1 yha 2 defa giyilir fazla ücret vermek gelmiyor açıkçası