Ferdaaa94 4 gün önce sezaryen doğum yaptım göğüslerde hassasiyet, dolgunluk, yüksek ateş ile birlikte titreme yaşadım mastit dediler:( ne yapmam gerekir ?
Deniz355 Ferdaaa94 sıcak havlu bastırın sonra masaj ama kuvvetli birde bezeleri ovun taraklada yapabilirsiniz. Ama antibiyotik kullanmadan geçmez augmentin le ancak normale dönüyor