Dml_emr Kızlar 37.haftaya gircem ayıptır söylemesi ishal olmuşum sol kasığımda sürekli bı baskı karnında da sürekli değişik hareketler hissediyorum doğum belirtisi olabilir mi
La_le Dml_emr kız dikkat et bian doğurma 😅 yanlış anlama canım dikkat et doğum sırasında lavoba çıkma hissiyle geliyormuş doğum başlaması
La_le Dml_emr inşallah zamininda gelir canım sağlıklı kucağına almayı nasip etsin hepimize 🥰 adı ne olcak
Dml_emr La_le Amin inşallah canım benim hepimiz sağ salim alalım kucağımıza Allah nasip ederse Yavuz olucak sizin ne olucak🥰
La_le Dml_emr ben Alparslan istiyorum eşim yok diyir oda Ömer olsun diyor daha karar vermedik ama büyük ihtimal öner olcak
Dml_emr La_le İkiside çok güzel isim aslında ama Alparslan daha güzel gibi aslında anlamına bakmak lazım çocukları çok etkiliyor diyolar anlamına ben poyraz istemiştim çok şımarık olur dediler
La_le Dml_emr kız zaten çocuk doğunca şımarık bı şekilde yetiştiriyoruz ben ona buna bakmıyorum eşimle sadece anlaşamıyoruz sende kimseye bakma
Canimbebegim06 Ay bende 37 girerken ishal oldum şuan 37+3 üm ama pek bişey hissetmiyorum arada bir alt tarafımda ağırlık hissediyorum acaba ne zaman doğurcam hayırlısıyla
Dml_emr Canimbebegim06 İnşallah tam vaktinde gelir kuzularımız ama ilk olduğu için bı türlü anlayamıyorum bende internete ishal için doğum yaklaştı olarak diyo ama ne kadar doğru