ozlemabdullah 12 haftalık hamileyim dogru duzgun doktorların ilgilendiğini gormedım ozele de gıttım devlete de ilk muayene cok olumlu ilgi alaka super ikincisi berbat ultrasyon resmi dahi vermiyorlar artık doktora bile gitmek istemiyorum. Bagcılar gungoren bahçelievler şirinevlerde muayene olupta doktor onerısı olan varsa bana ne olur yardımcı olsunlar..
Ssumeyye Yenibosna nisa hastanesinde aysun uzuna gidiyorum , en cok tercoh edılen 2 doktordan bırı (hastaneiçi) .Doktorumdan memnunum, ilgili,güleryüzlü ve cok acıklayarak konusuyor. Hastane olarak da öyle bır lüksü yok ama temiz.