Mide yanmaları için genel tabir bebeğin saçlanması diye söylenir ama aslolan mideye yaptığı baskı kaynaklı mide kapakçığının açılmasıdır. Bu yanmaları gebelikte kullanılabilen mide ilaçları dışında hiç birşeyle aşamazsın. Benim gün aşırı kullandığım bir ilacım var istersen tavsiye edebilirim. Sindirim problemlerini de çözüyor ve şişkinliği alıyor.