2_prens_annesi3363 Kizlar sonuçlarım söyle (referans aralığı 0.5 değer 0.100mlu) bu nedir adetime 7 gün kala verdim bu tahlilleri doktora göstermedim gebelik yokmudr
Hatice_gzr2505 2_prens_annesi3363 canım anne vücudunda sperm 4 gün yaşayabilirmiş bunun daha döllenmesi var sen çok erken vermişin bende hamile olmayı beklerken ilişkiden 10 gün sonra direk kan testi verdim negatifti daha sonra adetimi 4 gün geçe yine kan testi verdim ve beta değerim 1686 çıkmıştı ve hamileliğimi öğrendim biraz erken davranmışsın adetinin geçmesini bekle 😌
2_prens_annesi3363 ArenKubra Peki sizce yükselme şansı varmi adetime 7 gün vardı verdiğimde iliskiden 7 gün sonra verdim yani dün
ArenKubra 2_prens_annesi3363 tabiki varsa yükselebilir. Gecikme olursa bidaha kan verirsiniz Allah gönlünüze göre versin
Bebegimizolsundu Handenyildiz döllenme günü farklı olabilir canım herkes aynı günde söllenmiyor bilemiyoruz ki onu doktorlar bile bekleyin diyor Mesela adeti üç gün geçen birinin değeri 15 iken bir diğer 600 olabiliyor