Nurbanu60 hayır hayır alttan değil. Karından ultrasonla bakılıyor aynı rutin kontrollerde olduğu gibi. Sadece bebeğin pozisyonu uygun olmazsa gidip Biraz dolaşıp tekrar gelmenizi isteyebilir. Benim öyle olmuştu. Ensesini ölçemiyorum biraz dolaş gel bidaha bakalım dedi. Ben de kahvaltı yapmadan gitmiştim randevu erken saatte olduğu için. Gittim kahvaltı falan yaptım. Şimdi çok iyi pozisyon dedi ölçtü. Gitmeden çikolata falan yiyin isterseniz. Ozaman da hareketli oluyo bebek. Ben detaylıya giderken çikolata yemiştim. Çok hareketli çok güzel pozlar veriyo demişti doktor. Gerçekten hareketlendiriyor sanırım çikolata bebeği☺️