7 haftalıktan 12 haftalık olana kadar progestan hap olanını kullandım bitane düşük yaptığım için, sonrasında birde kanama alanı vardı, 12 haftalık olunca doktor artık bırak herşey düzeldi dedi daha sonra 16 haftalık olunca birden bire aşırı yoğun kanamam oldu Allahtan bebeğime bişey olmadı doktor tekrar progestan verdi bu sefer fitil olarak kullanıyorum şuan 20 haftalık olduk ve doktorum doğuma kadar kullanıcağımı söyledi bebeğe bir zararı yokmuş.